 |
Сидорів Сергій Мирославович
доктор філософії, спеціаліст вищої категорії
викладач іноземної мови та вибіркових навчальних дисциплін, доцент кафедри англійської філології |
| Контакти |
serhii.sydoriv@сnu.edu.ua |
| Персональна інформація |
Асоціація дошкільної освіти |
| Освіта: |
Прикарпатський університет імені Василя Стефаника, 2000 р.
Кваліфікація: філолог, викладач англійської мови і літератури
Спеціальність Англійська мова і література
Навчався в King Street College та London School of English and Computing, де відмінно здав іспити ESOL та отримав Certificate in Advanced English.
Доктор філософії, спеціальність 015 – Професійна освіта (за спеціалізаціями), тема дисертації «Підготовка майбутніх учителів до організації інклюзивного освітнього середовища в сучасній початковій школі України». H25 №002183, 23 липня 2025, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. |
| Професійний досвід |
|
| Діяльність |
Викладач загальноосвітніх та вибіркових дисциплін: “Іноземна мова”, «Методика навчання англійської мови», «Раннє навчання англійської мови», “Англійська література”, «Практичний курс англійської мови», Іноземна мова за професійним спрямуванням, Англійська та інклюзія…
Працював перекладачем та тренером в міжнародних та вітчизняних організаціях та проєктах: Школа Рівних Можливостей, Міжнародний Фонд Розвитку Інтелектуальних та Природніх Ресурсів України, CITAS–London, Юнаки проти Насильства. Брав участь у тренінгах, семінарах та конференціях з розвитку громадянського суспільства та запобіганню домашньому та гендерному насильству в якості організатора, фасілітатора, тренера та перекладача (Київ, Лондон, Дюсельдорф, Ріо де Жанейро, Берлін, Тбілісі) |
| Підвищення кваліфікації |
- Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти,
Сертифікат про підвищення кваліфікації «Учителі (викладачі) англійської мови, керівники гуртка Варіант 3 (УАМ)» № ПК02136376/УАМ3/01/000977/20. 24.01.2020 1 кредит ЄКТС/30 годин
- Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Кафедра математики та інформатики і методики навчання,
Сертифікат № 202004/1143, навчання за програмою дистанційного тренінгу “Я роблю це так” з організації дистанційного навчання засобами G Suite for Education, 27 квітня 2020 року 18 год
- The State University of New York через платформу Coursera,
online non-credit course on ADHD: Everyday Strategies for Elementary Students, coursera.org/verify/EJ3LYTYPS5B5 05/30/2020 8 hours approx.
- Вінницький соціально-економічний інститут,
Сертифікат Р /н 1/6-34 Наказ №93 від 23.09.20 Від інклюзії до індивідуального підходу: завдання та оцінювання в умовах дистанційного навчання. 23.09.2020 0.2 кредит ЄКТС/5 годин
- Академія цифрового розвитку,
Сертифікат № BC-03541 про успішне завершення курсу “Ефективні рішення Google for Education для хмарної взаємодії”, 24.11.2020 0,5 кредитів ECTS.
- Вінницький соціально-економічний інститут,
Сертифікат Р /н 1/7-1158 Наказ №112 від 30.11.2020 Інклюзивне навчання та дистанційна освіта. 30.11.2020 9 годин
- ГО “Соціальна перспектива” Вінницький соціально-економічний інститут,
Сертифікат № SRKPSI-CE000828 “Інклюзія і дистанційне навчання” 22.01.2021 1 кредит ЄКТС/30 годин
- “PNU EcoSystem” ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”,
Cертифікат № 185 Інноваційні технології в освітній діяльності педагога 21.01.2021 1 кредит ЄКТС/30 годин
- Міжнародний інститут інклюзії,
Всеукраїнський науково – практичний симпозіум “Становлення інклюзивних процесів в Україні: поступ, досвід, перспективи”. Сертифікат №СІП23-24.08.21/242 “Особливості інклюзивного навчання” 24 серпня 2021. 0.5 кредит ЄКТС/15 годин
- ВДПУ імені Михайла Коцюбинського,
Підвищення кваліфікації за видом майстер-клас під час роботи секції “Театральне мистецтво як засіб розвитку soft skills дітей у контексті досвіду країн ЄС та України” в рамках проєкту Erasmus + Module Jean Monnet Сертифікат № 2104071адм/430. 23 квітня 2021 р 0.4 кредити ECTS/8 год
- Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника,
Свідоцтво про підвищення кваліфікації CE22 №1076 Педагогіка партнерства: техніки зворотного зв’язку у форматі дистанційного/очного навчання 31.01.2022 1 кредит ЄКТС/30 годин
- Johns Hopkins University (Coursera)
An online non-credit course on Psychological First Aid,
https://coursera.org/share/05fac2526b1e79ea74c43ace7e6d9179
Mar 19, 2022,
6 hours approx.
- Міжнародний інститут інклюзії,
Міжнародний науково – практичний симпозіум “Освіта, наука та культура України в світі: мобільність, глобалізація, інклюзія”. Сертифікат № МС-2022/51 “Особливості інклюзивного навчання” 24 серпня 2022. 0.5 кредит ЄКТС/15 годин
- Національний центр «Мала академія наук України»,
Сертифікат № ІТМЕ-04729 Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії 27.10.2022 0.7 кредит ЄКТС/21 годин
- Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника,
Свідоцтво про підвищення кваліфікації CE22 № 1294 Професійний розвиток викладача в умовах воєнного стану 27.02.2023 1 кредит ЄКТС/30 годин
- Міжнародний інститут інклюзії,
Сертифікат № ВСМ-2023/200 «Коучинг, менторинг, тьюторинг і фасилітація в інклюзії: стратегії відновлення» 24.08.2023 1 кредит ЄКТС/30 годин
- TESOL-Ukraine and Erasmus+ MultiEd project,
Certificate of Participation № 13.10.2023 – 53 Dissemination of MultiEd Main Results» October 13, 2023 0,1 кредиту ЄКТС /3 години
- TESOL-Ukraine and Erasmus+ MultiEd project,
Certificate of Participation № 27.10.2023 – 60 Dissemination of MultiEd Main Results… October 27, 2023 0,1 кредиту ЄКТС /3 години
- TESOL-Ukraine and Erasmus+ MultiEd project,
Certificate of Participation № 30.10.2023 – 36 Beyond MultiEd… October 30, 2023 0,1 кредиту ЄКТС /3 години
- Інститут цифровізації освіти НАПН України,
Сертифікат про підвищення кваліфікації №20231213/491 Онлайн школа “Цифрові технології в наукових дослідженнях” 13.12.2023 2 кредити ЄКТС/60 годин
- ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти»,
Сертифікат ПК №015063 Формування інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічних працівників закладів дошкільної освіти 01.02.2024 1 кредит ЄКТС/30 годин
- Державна наукова установа «Український інститут науково-технічної експертизи та інформації»,
Certificate of attendance №01032024AT/75 AISE 2024 1-2.03.2024 0.25 кредит ЄКТС/7.5 годин
- AISE 2024,
Сертифікат №2024МК/113 Майстер клас GPT-Store / ШІ-сервіси в навчанні 1.03.2024 0.05 кредит ЄКТС/1.5 годин
- ДНУ «УкрІНТЕІ»,
Certificate of appreciation №01032024AP/220 Presentation of worthy scientific report at AISE 2024 2.03.2024 0.5 кредит ЄКТС/15 годин
- Міжнародний інститут інклюзії,
Сертифікат № КММ-042024/325 “Мова, мовлення, терапія: міждисциплінарний підхід” 20.04.2024 0.5 кредит ЄКТС/15 годин
- U.S. Department of State OPEN,
Certificate of achievement Teaching English for Young Learners 18.05.2024
- Sumy State University,
Certificate of Participation № 200-12.06.2024 Paper Terminology of Inclusive Education… 1.06.2024 10 hours
- НАПН України, Університет менеджменту освіти,
Свідоцтво СП 35830447 0114-24 Формування інклюзивної компетентності майбутніх педагогів… 11.05.2024 4 кредити ЄКТС/120 годин
- Міжнародний інститут інклюзії,
Сертифікат № ВС-2024/36 Психолого-педагогічні та медико-реабілітаційні засади інклюзивності 24.08.2024 1 кредит ЄКТС/30 годин
- ПНУ ім. В. Стефаника,
Сертифікат учасника Всеукраїнської конференції Доповідь про інклюзивну самоідентифікацію українців Галичини 11.10.2024 1 кредит ЄКТС/30 годин
- Білоцерківський факультет неперервної професійної освіти,
Сертифікат № 04-01-23/559 Доповідь “Транзиція осіб з ООП…” 30.09.2024 0.2 кредиту ЄКТС/6 годин
- Донбаська національна академія будівництва і архітектури,
Сертифікат № 090/18-11 Цифрові інструменти для інтерактивного навчання 18.11.2024 0.07 кредиту ЄКТС / 2 години
- Донбаська національна академія будівництва і архітектури,
Сертифікат № 095/21-11 Modern Teaching with ICT Tools… 21.11.2024 0.07 кредиту ЄКТС / 2 години
- Черкаський національний університет, Bethel University (USA)
Сертифікат № 16-04-2025/07-05 Конференція з питань освіти осіб з інвалідністю 16 квітня 2025 12 акад. год.; 4 кредити ЄКТС
- ІПООД імені Івана Зязюна НАПН України,
Сертифікат № 2504/26 “Академічна доброчесність дослідника…” 25 квітня 2025 0,1 кредиту ЄКТС / 3 акад. год
- Dinternal Education,
Сертифікат № 89438988 Test Driving Competency-based Language Teaching 28.03.2025 0.07 кредиту ЄКТС / 2 години
- Dinternal Education,
Сертифікат № 10323922 Games That Teach 31.03.2025 0.07 кредиту ЄКТС / 2 години
- Dinternal Education,
Сертифікат № 74175548 Teaching Mediation in the New Ukrainian School 02.04.2025 0.07 кредиту ЄКТС / 2 години
- Dinternal Education,
Сертифікат № 23436044 Best Pearson titles for ADULTS in 2025/26 11.04.2025 0.07 кредиту ЄКТС / 2 години
- Dinternal Education,
Сертифікат № 91848142 Best Pearson titles for PRIMARY school in 2025/26 18.04.2025 0.07 кредиту ЄКТС / 2 години
- Oxford University Press,
Oxford Professional Development Webinar “Oxford Test of English…” 15 січня 2025 0.03 кредиту ЄКТС / 1 година
- Oxford University Press,
Oxford Professional Development Webinar “Oxford Professional Development Day |Ukraine | March 2025” 20 березня 2025 0.07 кредиту ЄКТС / 2 години 10 хв.
- Oxford University Press,
Oxford Professional Development Event “ELTOC Chapter 10 Block 1” 13 березня 2025 0.16 кредиту ЄКТС / 5 годин
- Oxford University Press,
“ELTOC Chapter 10 Block 2” 14 березня 2025 0.16 кредиту ЄКТС / 5 годин
- Oxford University Press,
“ELTOC Chapter 10 Block 3” 15 березня 2025 0.19 кредиту ЄКТС / 5 годин 75 хв.
- ГО «Прогресильні»,
Сертифікат № ВКШІО-3525 Великий курс про ШІ в освіті 9 червня 2025 1,5 кредити ЄКТС / 45 годин
- Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти,
Сертифікат № 954 ІV Міжнародний семінар «Початкова мистецька освіта сьогодення…» 17 червня 2025 0.5 кредиту ЄКТС / 15 годин
- УДУ ім. М. Драгоманова,
Сертифікат №11290-25 Цифрова гігієна дітей дошкільного віку 7 липня 2025 0,1 кредити ЄКТС / 3 години
- Express Publishing,
The Five Stages of a Teacher by Jenny Dooley 26 вересня 2025 0,07 кредити ЄКТС / 2 години
- Oxford University Press,
“Graded readers for very young learners” 9 жовтня 2025 0.05 кредиту ЄКТС / 1 година 30 хв.
- Oxford University Press,
“ELTOC Chapter 11 Block 2” 17 жовтня 2025 0.16 кредиту ЄКТС / 5 годин
- Oxford University Press,
“ELTOC Chapter 11 Block 3” 18 жовтня 2025 0.16 кредиту ЄКТС / 5 годин
- Express Publishing,
Embracing Neurodiversity in the English Classroom 31 жовтня 2025 0,07 кредити ЄКТС / 2 години
- ТОВ Видавництво «Ранок»,
Сертифікат 7724-29253-53232 Creative Ways to Boost English Learning Motivation 11 листопада 2025 0,07 кредити ЄКТС / 2 години
- ТОВ Видавництво «Ранок»,
Сертифікат 7724-24519-53232 Project-Based Learning… 11 листопада 2025 0,07 кредити ЄКТС / 2 години
|
| Наукові публікації, навчально-методичні матеріали |
Основні публікації
- Sydoriv, S. and Sydoriv, L. (2025). Applying National Identity Narratives in Training Inclusive Teachers. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, 12(1). 119–134. DOI: https://doi.org/10.15330/jpnu.12.1.119-134 – Scopus
- Сидорів С. Формування мотиваційно-ціннісної готовності майбутніх учителів до створення інклюзивного освітнього середовища в початковій школі (експериментальний кейс). Суспільство та національні інтереси. 2025. № 3(11). C. 326-337. DOI: https://doi.org/10.52058/3041-1572-2025-3(11)-326-337 – категорія Б
- Sydoriv, S. (2024). “Introduction”. In The Space of Inclusive Education (pp. 1–3). Leiden, The Netherlands: Brill. https://doi.org/10.1163/9789004688131_001 – Scopus
- Dubkovetska, I., Budnyk, O., & Sydoriv, S. (2024). “Chapter 13 Backgrounds and Prospects of Implementation of Inclusive Education in Ukraine”. In The Space of Inclusive Education. Leiden, The Netherlands: Brill. https://doi.org/10.1163/9789004688131_017 – Scopus
- Sydoriv, S. (2024). “Chapter 15 Implementing Inclusive Learning Environment Globally: Legislation and Practices”. In The Space of Inclusive Education. Leiden, The Netherlands: Brill. https://doi.org/10.1163/9789004688131_019 – Scopus
- Blyznyuk, T., & Sydoriv, S. (2024). “Chapter 16 Celebrating Diversity: A Person-Centered Approach in Inclusive Education”. In The Space of Inclusive Education. Leiden, The Netherlands: Brill. https://doi.org/10.1163/9789004688131_021 – Scopus
- Budnyk, O., & Sydoriv, S. (2024). “Chapter 21 Socialization of Persons with Disabilities in the Inclusive Space”. In The Space of Inclusive Education. Leiden, The Netherlands: Brill. https://doi.org/10.1163/9789004688131_026 – Scopus
- Sydoriv, S. (2024). “Chapter 22 Developing Character by Means of Inclusive Strategies and Practices”. In The Space of Inclusive Education. Leiden, The Netherlands: Brill. https://doi.org/10.1163/9789004688131_027 – Scopus
- Sydoriv, S., & Sydoriv, L. (2024). “Chapter 25 Inclusion in Ukraine: What the Future Needs and Should Hold”. In The Space of Inclusive Education. Leiden, The Netherlands: Brill. https://doi.org/10.1163/9789004688131_030 – Scopus
- Sydoriv, S. (2024). “Introduction to Part 2”. In The Space of Inclusive Education (pp. 189–191). Leiden, The Netherlands: Brill. https://doi.org/10.1163/9789004688131_008 – Scopus
- Sydoriv, S. (2024). “Introduction to Part 4”. In The Space of Inclusive Education (pp. 63–64). Leiden, The Netherlands: Brill. https://doi.org/10.1163/9789004688131_020 – Scopus
- Sydoriv S., Telna O., & Budnyk O. Employment of People with Disabilities in Ukraine: Challenges and Opportunities. In R. Tichá, B. Abery & J. Šiška (Eds.), The Value of Employment for People with Disabilities Around the World: The Dignity of Work. Cambridge Scholars Publishing, 2024. P. 93–118. https://www.cambridgescholars.com/product/978-1-0364-0758-2 – міжнародна монографія
- Sydoriv S. (2023). Training Educators to Foster Inclusion and Resilience: Lessons from Ukraine. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, 10(1), 167-186. https://doi.org/10.15330/jpnu.10.1.167-186 Scopus
- Budnyk, O., Sydoriv, S., Serman, L., Lushchynska, O., Tsehelnyk, T., & Matsuk, L. (2022). Inclusive education in rural schools of Ukraine or how to ensure quality inclusive education in rural schools in Ukraine?. Revista Brasileira De Educação Do Campo, 7, e13940. https://doi.org/10.20873/uft.rbec.e13940 – Web of Science
- Tkhir, M., Sydoriv, S. (2022) Being optimistic about inclusion: Biden’s rhetorical strategy of positive self-presentation reflected in teacher training policy. Journal of Curriculum and Teaching, 11(3), 38-46. https://doi.org/10.5430/jct.v11n3p38 – Scopus
- Sydoriv, S. (2022). Pre-service training of elementary school teachers for organization of inclusive learning environment. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, 9(1), 169-179. https://doi.org/10.15330/jpnu.9.1.169-179 (категорія Б)
- Sydoriv, S. (2020). Organizing and Sustaining Inclusive Learning Environment: International Practices . Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, 7(1), 122-128. https://doi.org/10.15330/jpnu.7.1.122-128 (категорія Б)
- Budnyk, O. & Sydoriv, S. (2019) Social and pedagogical aspects of the development of inclusive education. Sociální pedagogika / Social Education,, 7(1), 36–48. https://doi.org/10.7441/soced.2019.07.01.03
Підручники:
- Навчальний курикулум з інклюзивної освіти / уклад. Л. М. Сидорів, О. А. Тельна, Т. М. Цегельник, С. П. Яланська, Н. М. Атаманчук, О. С. Деркачова, за ред. С. М. Сидоріва. Івано-Франківськ : Видавець Кушнір Г. М., 2020. 198 с.
- Тельна О. А., Маланчій В. О., Дацьо Н. О, Сидорів С. М., Селепій О. Д., Весніна Н. В., Приймак Н. П., Сидорів Л. М. Сходинки інклюзії : наук.-практ. посібник для педагогів, студентів та батьків. / за ред. С. М. Сидоріва. Івано-Франківськ : Видавець Кушнір Г. М., 2019. 155 с.
Посібники:
- Сидорів C. Методика навчання англійської мови в дошкільних закладах: paying homage to Dr Shkvarina. Курс лекцій. Івано-Франківськ, 2026. 184 c.
- Сидорів С. М. Творимо інклюзивне освітнє середовище в початковій школі: Методичні рекомендації до виконання курсового проєкту «Передовий досвід та авторські методики». Івано-Франківськ, 2025. 52 с.
- Сидорів C. English literature for children in inclusive learning environment. Івано-Франківськ, 2025. 162 с.
- Наш стрілецький інклюзивний край: Навчально-методичний посібник / упор. Л. Сидорів, ред. С. Сидорів. Івано-Франківськ, 2024. 144 с.
- Інклюзія, Справедливість, Взаємодія. Підготовка педагогів до організації інклюзивного освітнього середовища в сучасній початковій школі України : мат. мультидисциплінарного симпозіуму з міжнар. участю, Івано-Франківськ, 3-4 квітня 2024. / ред. С. Сидорів. Івано-Франківськ, 2024. 288 с.
- Sydoriv, S. (2024). Practical course of the English language in inclusive learning space: а comprehensive guide to organize self-study in inclusive environment. V 1: check Arakin out. Pysa4ka.
- Навчання в різноманітності та резилентності: методичні рекомендації до виконання курсового проєкту зі спеціалізації «Англійська мова» / уклад. С. М. Сидорів. Івано-Франківськ, 2023. 28 с.
- Sydoriv, S. (2023). English and Inclusion: Self-study and distance learning guide for students majoring in Special Education and Speech Therapy.
- Навчаємо англійської в безпечному інклюзивному освітньому просторі : методичні рекомендації до проходження виробничої (педагогічної) практики з додаткової спеціалізації «Англійська мова» / автор-укладач С. М. Сидорів. Івано-Франківськ, 2023. 44 с.
- Методичні вказівки для самостійної роботи студентів та дистанційного навчання з Методики навчання англійської мови в дошкільних закладах та початковій школі: організовуємо інклюзивний освітній простір онлайн / автор-укладач С. М. Сидорів. Івано-Франківськ, 2021. 26 с.
- Методичні вказівки до проходження виробничої (педагогічної) практики з додаткової спеціалізації «Англійська мова» / автор-укладач С. М. Сидорів. Івано-Франківськ, 2021. 44 с.
- Методичні рекомендації до виконання курсового проєкту зі спеціалізації «Англійська мова: організовуємо інклюзивне освітнє середовище в ЗДО» / автор-укладач С. М. Сидорів. Івано-Франківськ, 2021. 28 с.
- Teaching to diversity: інклюзивні казки для Тамілки/ за ред. С. М. Сидоріва. Івано-Франківськ, 2021. 84 с.
- Sydoriv, S. (2023). Teaching to diversity: інклюзивні казки для Тамілки. Zenodo. https://doi.org/10.5281/zenodo.10137628
- Sydoriv, S. Human rights, diversity, equality – developing inclusive learning environment: a companion for students and young professionals / Права людини, різноманітність, рівність – творимо інклюзивне освітнє середовище засобами англійської за професійним спрямуванням: навчально-методичний посібник. Ivano-Frankivsk, Kushnir publishing. 2020. 66 c.
- Дацьо Н., Гошовський В., Якимів О., Маланчій В., Сидорів C. Нічого про нас без нас / Nothing about us without us : порадник для учасників інклюзивного процесу / за ред. С. М. Сидоріва. Івано-Франківськ, 2018. 44 c.
|